U lavu hè adupratu per lavà i vegetali è i piatti in cucina.Hè u prublema più fastidiosa di u lavamanu hè chì ci hè assai inquinamentu di l'oliu, cusì hè faciule d'ingrossu quandu sceglite.Dopu tuttu, un bon lavamanu hè faciule da pulisce è faciule d'utilizà, chì risparmià assai tempu di travagliu di casa.Per quessa, a ghjente hè aggrovigliata quandu sceglie materiali, nano o acciaio inox.Allora avà avemu introduttu se l'acciaio inossidabile nano o 304 hè megliu per u lavabo?

U lavamanu nano hè in realtà l'ultima tecnulugia nano nantu à a superficia di u lavu in acciaio inox.Hè facilitu di pulisce cù novi materiali.Dopu a guariscenza, u nano revestimentu hè micca tossicu è innocu.Ha una durezza ultra elevata (9h), super idrofila e lipofila ed un eccellente effetto antivegetativo.À u listessu tempu, hà e caratteristiche di facilità di pulizia.A sporcizia di l'oliu di a superficia è e macchie ponu esse facilmente sguassate dopu a umidità cù l'acqua, ùn hè micca necessariu agenti di pulizia.U lavellu in acciaio inox trattatu cù u rivestimentu nano hà eccellenti effetti idrofili è antifouling.À u listessu tempu, pò rinfurzà l'effetti resistenti à l'usura, anti-fouling è lucidatura di i prudutti di metalli, cum'è u lavamanu in acciaio inox, facendu a pulizia di ogni ghjornu è u mantenimentu di l'utilizatori di casa simplici è convenienti.Hà i seguenti quattru vantaghji:

1. Super anti fouling: a superficia di u nanu lavamanu hè liscia è fina, a polvera è l'oliu ùn sò micca faciuli d'assorbà, è hè faciule di pulisce, cusì u nano lavamanu hà boni caratteristiche anti fouling.

2. Super anti-static: a contaminazione di polvera hè ligata à a dimensione di particella materiale è à l'effettu elettrostaticu.Sutta l'azzione di u campu elettromagneticu, i sustanzi generali pruduceranu fenomenu elettrostaticu.U statu elettrostaticu provoca a contaminazione di polvera.Nano lavabo elimina l'elettricità statica è ùn hè micca faciule d'assorbà e particelle di polvera.

3. Super resistenza à l'usura: a resistenza à l'abrasione di nano lavamanu hè più di 10 volte più forte di quella di rivestimenti ordinali, è ùn hè micca faciule di lascià graffi.

4. Effettu super forte è durà: e caratteristiche di nano lavamanu pò esse mantinutu per un bellu pezzu attraversu u revestimentu di rotulamentu d'alta temperatura è a coccia d'onda curta.
A pittura hà una tessitura fina è splendore, un culore uniforme, quasi nisuna differenza di culore, scelte di culore ricche è diverse, prudutti belli è durable, è faciuli à currispondenu.A superficia hè impermeabile è resistente à l'oliu, è a pulizia hè simplice è còmuda.Hè a megliu scelta per a cucina superiore.


Tempu di Postu: Feb-21-2022